2009. április 29., szerda

Meglepetés

Volt egy álmunk, amelyből terv lett és hamarosan meg is valósul. A héten ezért már másodszor jártam Budapesten. Mire készülünk az egyelőre maradjon titok.
Lassan újra munkába állok bűvös dátum május 26.-a. Ideje volt elkezdenem az ezzel járó papír munkák intézését illetve kérvényeztem a 6 órás munkaidőt.
Ha már a városban jártam alapanyagot is vásároltam a páromnak.
Persze míg én az ügyeinket intéztem, tárgyaltam a párom is szorgoskodott. Egy meglepetés várt itthon.


Egy újabb szép mécses. A lepkést egyik este kipróbáltuk fantasztikus volt a falra rávetődött árnyék, és a láng vibrálásától olyan volt mintha életre kelt volna a pillangó.

1 megjegyzés:

Melus írta...

ez hihehtetlen yoo!!!!!!!!!!!

párom unokahugának ballagása volt és delfines csokrot kapott tőlünk!imádja a delfineket sok sok virágcsokrot kapott!
de csak ezzel volt hajlandó ballagni:DD:D:D

mailben írnál erről a csodáról részleteket?:D