2009. április 1., szerda

Banner akasztó gyártás

Régóta tervezgettük, hogy banner akasztókat kellene gyártani. Több ok miatt is sokszor nem kaptam olyan méretűt amit kerestem, illetve a páromtól akar hányszor vettem egyet azt kaptam ilyen drágán vetted én olcsóbban is elkészítettem volna. Sajnos úgy alakult, hogy remélem ideglenesen állás nélkül maradt mert felszámolták a céget ahol dolgozott neki állt és legyártott pár minta darabot.
Persze ez most rézből készült, de színre is tudjuk festeni. Véleményeket kérek kinek mi a véleménye, és ha ha valaki szeretne ilyet az is jelezze mailban.
Ezek most 11, 21 és 31 cm-esek. Persze ha valakinek egyedi igénye volna azt is megpróbáljuk elkészíteni.

2 megjegyzés:

Melus írta...

na akkor én kérnék bővebb infót a pillangósról, mert el tudom képzelni h csábításnak csináltad;):DDDDDDDD

Tigrislilijom írta...

De jók lettek! Igazi barkácscsalád vagytok!