2009. március 31., kedd

Turmix

Mivel mostanság olyan kevés időm van írni így egyszerre ömlesztem az eseményeket.

Tényleg itt a tavasz tegnap megérkezett az első gólya a városunkba. Ez lehet hogy máshol nem nagy esemény de itt Nálunk az. Mivel csak az egyik érkezett meg így most izgulhatunk hogy mikor jön a párja. Pár évvel ezelőtt közel egy hónap késéssel jött csak meg, akkor mindenki találgatott melyik lehet itt és mi lehet a párjával.

Tegnap átadtam a képeslapot a barátnőmnek nagyon örült Neki és mindenki meg csodálta :-)
Végül is ilyen lett:


És hogy mutassak egy kis húsvéti előkészületet is. Régebben sokat kötöttem én is . Fiaimnak a húsvéti tarisznyájuk:

2 megjegyzés:

iluj írta...

Gyönyörű lett az üdvözlő lapod! Én is örülnék neki és a kandalló párkányon tartanám, hogy mindenki lássa;))

Tigrislilijom írta...

Szép a képeslap, jó lett a felirata. Ügyesen oldottad meg :-)