2009. március 11., szerda

Önterápia

Alkotni jó és hasznos is. Én mindig ezt szoktam alkalmazni. Ha valamire nem tudom a megoldást elkezdek olyat hímezni amit nem kell számolni csak varrni, és persze közben tudok gondolkozni. És persze ha nem akarok gondolkodni akkor is neki állok valaminek persze olyant amire figyelni kell így esélyem sincs hogy a gondolatom máshol járhasson. :-)
A fiammal közösen alkottunk egy tolltartót Neki. Ő hímezte és én varrtam meg Neki.
És íme az eredmény!
















Tudom nem a legtökéletesebb, de nem igazán tudok varrni de a blogok közt nézelődve én is nagyon kedvet kaptam és igyekszem majd ezt a hiányosságomat pótolni.

Aztán elkezdtem egy képet is ragasztani de azt sajnos abba kellett hagynom mert elfogyott a strasszom:-( Idáig jutottam:



Közben egy árú rendelésem is megérkezett.
Nagyon szeretek rendelni a Keresztszemes Boltból
Kedvesek pontosak. Az egyik árúval gondom volt törött volt a jelölő ceruza. Azonnal felajánlották a cserét. Tudtátok hogy most náluk nyerni is lehet ha 20.-áig 5.000 Ft felett vásárolsz sorsoláson vehetsz részt. Tehát érdemes náluk rendelni!

4 megjegyzés:

Melus írta...

nagyon yoo mindkettő:)
de a strasszaidba belezúgtam:D
ez a maci is csodás lesz ha készen lesz:)

Tigrislilijom írta...

Nahát, elrepült a megjegyzésem :-(

Tigrislilijom írta...

Akkor újra:
Milyen ügyes a fiad!!! Bárcsak az én kölkeim hímeznének így a kezem alá! Cserébe mindent összevarrnék nekik mindennel :-))))

A tolltartóval nincs nagy baj, de a gomblyukat apró, sűrű pelenkaöltésekkel érdemes lenne megerősíteni, mert így hamar ki fog foszlani :-(( (Míg nem volt gépem, addig én így csináltam, és sosem hagyott cserben a "lyuk":-D )

Abile írta...

Nagyon ügyesek vagytok! Az alkotásnak nálam is működik a "gyógyhatása" ! :o))