2009. március 19., csütörtök

Ha zajlik az élet

Már egy hete, hogy nem írtam semmit pedig oly sok minden történt. Érzem már a tavaszt nagyon.
Szombaton már bemelegítő túrán voltunk itt a környékünkön. Nem tudom én öregszem vagy csak télen lustultam el de a 16 km igencsak kifárasztott. Még másnap is éreztem a lábaimban, míg a fiaim már egy óra múlva az udvaron játszottak.



Sajnos nálunk nincsenek hegyek a legnagyobb domb is a dunai gát de arra jó volt hogy élvezzük a tavaszi napsütést és a fiuk arcán a szeplők is megjelenjenek :-)

Szerencsére vasárnap sokkal rosszabb idő volt így ruhatár cserét. A téli ruhákat eltettem és a vékonyabbak kerültek elő. Ilyenkor jövök rá mennyit nőttek a fiaim. Még jó hogy ami a nagy fiamról lekerül az rögtön mehet a középsőnek. A fiuk nem szeretik ezeket a ruhapróbákat mert szerintük unalmas, de elviselik mert utána pár hétig rend van a szekrényükben. Hiába fiuk, az én elvem az, mindenki saját maga tartsa rendbe a szobáját én nem is igen járok be, ezért ők takarítanak is én csak felmosni szoktam a parkettát.



Persze azért egy kis pihenés is belefért. Mocsok nevű macskánk ha bent van rögtön az keresi kihez bújjon. Ha nem talál senkit, akkor a kedvenc fotelunkba fekszik mert tudja oda fog ülni valaki.

Tavaszi nagytakarítás. Igen mint több blogban is olvastam mindenki kedvet kapott én is a hét elejét ezzel töltöttem, igaz az ablakpucolás elmaradt, de annyira fújt a szél hogy inkább azt szélmentes időre hagyom.

És végül mit is alkottam? Inkább azt mondanám mit is fejeztem be.
Végre teljesen kész a sárkányos könyvjelző:



A legnagyobb kihívást az jelentette, lyukak találkozzanak a hátoldalán levővel. Többé kevésbé sikerült megoldani.



Sikerült befejezni a Swarovski képeket is még egy darabig gyönyörködök benne, de már meg van a gazdája mind a kettőnek.



Persze közeledik a húsvét is és arra is készülök, de azok még nincsenek olyan állapotba hogy mutogatni lehessen.

Végül ma József nap van. Kint jártam a temetőbe apukámnál sajnos ő sincs már köztünk. Régebben nem szerettem oda járni, mert dühös voltam azóta lenyugodtam és inkább és élvezem a csendet, a madarak csicsergését ahova nem hallatszik az utca zaja ott már béke van.

3 megjegyzés:

Melus írta...

remélem yool vagytok:)

nagyon yool mutatnak a képek a keretben:)
és ez a sárkány!!!!!!!
hihetelen!
szerelmes vagyok!
imádom a sárkányokat!!!!!!

katha írta...

Szuper lett a könyvjelző!! nagy gratula!
puszillak!

katha írta...

nézz be hozzám Drága :)