2009. március 24., kedd

Egy kis összefoglalás

Az utóbbi időben mintha rövidebbek lennének a napok, pedig nem alszok többet még is valamire sose jut idő. Nagyok sok levél vár megválaszolatlanul, bocsánat akinek nem válaszoltam igyekszem pótolni. Mi is történt mostanság?

NYERTEM

Múlt héten említettem hogy
egyik kedvenc keresztszemes boltomban a rendelők közt sorsolnak. El sem tudom hinni hogy az egyik nyertes én lettem. El is felejtkeztem a sorsolásról csak meglepődtem mikor jött a hírlevelük, persze egyből rákérdeztem mert elég gyakori nevem van és nehogy csalódás érjen , hogy csak egy névrokonomról van szó. Ha megérkezik a csomag amit persze így most már nagyon várok megmutatom mit is kaptam.

DÍJAZTAK

Katha lepett meg ezzel. Nagyon szépen köszönöm Neki, de egyelőre nem adom tovább mert akinek adnám az már kapott, de ha mégis találok olyan blogot aki még nem kapta volna meg és úgy érzem megérdemli én is kitüntetem ezzel a díjjal.

SZERZEMÉNYEM

Tegnap villám látogatáson voltam Pesten, ezt szó szerint kell érteni mert többet utaztam mint amennyit ott lettem volna, de két boltban is voltam amit nem tudtam kihagy. Az Éva kézimunkába ahol viszont leértékelés volt és már régóta szemeztem egy banner anyaggal
Ezt nem tudtam ott hagyni és a másik bolt ahol a strasszokat szerzem be. Egy kicsit feltöltöttem a készletemet mert imádok ragasztgatni.

FIÚK ALKOTÁSAI


Mert hát ők is tevékenykednek és tegnap bekereteztem a műveket.

Igyekszek mindenféle technikát megismertetni velük, ne legyenek elveszve ha valamit alkotni szeretnének.

Idáig még sosem mutattam be a párom mivel foglalkozik. Ő hajómodelleket épít, most épp egy vitorlás készül. Az egész hajóról sajnos nem készített még képet de a felét meg tudom már mutatni. Hétvégén ő varrt így a vitorlát is ő készítette.

Saját munkáimmal most nem tudok dicsekedni mert húsvétra készülök majd inkább ha kész lesznek egy csokorba megmutatom.

1 megjegyzés:

Melus írta...

azta mindenit ezek a művek ezek igen!!!!!!
egyik szebb mint a másik:)
azok a képek kifejezetten ide illnek a szobámba:D:D:D:D