2009. február 22., vasárnap

Próbálkozás



Biztos sokaknak ismerős teknősős készlet. Nekem nagyon tetszik és szerettem volna magamnak is.
Hímzéssel nem volt gond de aztán elakadtam az összeállításnál. Így egy ideje már pihent.
Aztán a szerencse mellém szegődött rátaláltam Hohla blogjára és a teknősökre. Nagyon jó képes segítséggel.
Végül is ezt hoztam össze :-)



Nem lett tökéletes, de az első próbálkozásra elégedett vagyok. Biztos hogy több teknős fog még felbukkanni mert egy kosárnyit szeretnék össze hozni.

3 megjegyzés:

Melus írta...

nagyon yook lettek:)
tetszenek nagyon:)
én is szemeztem már velük:)
de nem merek neki állni.. na de majd egyszer:D

Tigrislilijom írta...

Én nem vagyok járatos keresztszemes témákban; és ez nagyon jó lett!

Szegedi lány írta...

Aranyosak ezek a tekik. Egyszer lehet, hogy én is megpróbálkozom velük. Tesómnak jó lenne, van egy kis tekije otthon.

Kérlek, nézz be hozzám!