2009. február 4., szerda

Kezdetek

Nem igazán mondható kezdeteknek amikor ezt a képet készítettem, mert előtte is volt már ennél sokkal nagyobb munkám. Nagyon sok terítő készült, de mivel én úgy vagyok, ha megvarrtam használom is, azok már egy kissé viseltesek.
A képre visszatérve valamikor 8 évvel ezelőtt hímeztem és most jutottam el odáig hogy be is keretezzem. Anno mindegyik gyermekemnek készült egy. Már nem is emlékszem honnan volt a minta, de mennyire furcsa volt alaposabban megnézni. Ma már teljesen más fonalat használok, talán az öltéseim is szebbek lettek és biztos hogy ha ma csinálnék ilyet teljesen más mintát használnék.:-) Most biztos kiteszi a szobája falára , de lehet hogy felnőttként már nem , de ha néha kezébe kerül biztos hogy Rám fog emlékezni, ha én már nem is leszek.

Nincsenek megjegyzések: