2009. február 8., vasárnap

Farsangi játék



Játékra hívlak benneteket!.
Közel egy éve létrehoztam ezt a blogot, igaz sokáig nem írtam bele semmit.
Aztán egyszer kedvet kaptam és azóta írogatok.
Mivel farsang van így nem szülinapi játék hanem a farsanghoz kötődő lesz.
Az előző bejegyzéseimből már kiderült hogy a hétvégén jelmezeket varrtam. Az egyik fiamnak kényszerzubbonyt, míg a másiknak kalóz jelmezt. A legkisebb tudós akart lenni de ez közben megváltozott.
De mire?
Ez a kérdés. Persze segítséget is adok kartonból készítettem egy csavart.



Aki elsőnek eltalálja az lesz a nyertes. Tippeket február 15. éjfélig fogadok el.
Ha addig nem találná el senki akkor a fiam másnap kisorsolja ki legyen a nyertes.
Az ajándék amit felajánlok az legyen meglepetés, de Swarovski kristályból kap valamit, mert most ezt a kedvencem.
Ha nagyon messze járnának a tippek közben adok majd segítséget, tehát érdemes többször is visszanézni, egy ember több tippet is leadhat.

2 megjegyzés:

Melus írta...

na itt jártam jelzem, de az a helyzet h tippem sincs:(
várok hátha jön egy kis segítség:D

belinda írta...

Mágnes:))