2009. február 16., hétfő

Farsangi játék lezárult.

Egy kis beszámolót írok a farsangról, mert megérdemli.
Rég éreztem ilyen jól magam a jelmezbálon.
Nem tudom más iskolában hogy szokták megrendezni ezt az eseményt, de itt külön van az alsósoknak és a felsősöknek.
Az alsósoknak először a tanárok azzal kedveskedtek hogy egy bohóc tartott előadást.





Ő Lala a bohócdoktorok közül.
Nem tudom miért nem szeretem a bohócokat soha még nem is hímeztem de még a cirkuszba se tetszett sose, de az ő előadását végig nevettem. Fantasztikus volt.
Ezután volt egy kis műsor keretében az osztályok csoportos felvonulása és a jelmezek bemutatása.



Volt olyan osztály akik egységesen öltöztek be, mint a középső fiamék akik kalózok voltak.




De az elsősök inkább vegyesen ki mi szeretne lenni.



Ezután a zsűri visszavonult, addig a gyerekek az osztályukban ettek, ittak és végül eljött az eredmény hirdetés.
Sok ötletes jelmez volt, de sajnos itt is feltűntek a kölcsönzős jelmezek is. Esélytelenként vártuk a végeredményt.
A harmadik helyezett egy kis boszorkány lett, a második egy huszár és tényleg meglepetésként ért az első helyezett a fiam lett a CSAVAR HÚZÓ jelmezével.



Nagyon örültem mert mikor itthon kitaláltuk nagyon jó ötletnek tartottam, de mikor láttam a többi jelmezt már úgy gondoltam elszálltak az esélyeink. A zsűri szerencsére az ötletességet díjazta és így újra sikerült nyernünk.

Mivel a blogomba is véget ért a játék és volt helyes megfejtés is így Tigrislilijom győzött nálam ő kap ajándékot, de mivel rajta kívül csak két másik bejegyzés volt a farsanggal kapcsolatban ők is fognak kapni meglepetést.

2 megjegyzés:

Melus írta...

húh ez nagyon tetszik:)
és tényleg ötletes a jelmez:D
örülök h sikerült kitalálni:)

Tigrislilijom írta...

Gratulálok a helyezéshez!!! Jó, hogy a kreatívságot díjazták. Én sem túlzottan szeretem a "bolti" jelmezeket...