2009. február 25., szerda

Blogbarátság



Kedves blogbarátnőmtől Szegedi lánytól kaptam ezt a Special Friends Award díjat! Nogyon örülök neki mert ez az első elismerés amit a blogon keresztül kaptam.

Miről is van szó?
"Ezek a blogok szerfelett bájosak, a blog íróknak az a céljuk, hogy barátok és barátságosak legyenek. Nem a pénz a mozgatórugó. Reményeink szerint ezen díj átadásakor több barátság keletkezik, a barátság elterjed, és több figyelmet kap a blogger. Amikor továbbadod, kérlek vedd figyelembe ezen elveket. Válassz nyolc embert."
"These blogs are exceedingly charming.
These kind bloggers aim to be friends. They are not interested in self-aggrandizement.
Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these kind of writers.
When you pass this award along please include these guidelines.
I am to choose eight friends to share this with"

Belinda
Candece
Eszter
Hohla
Katha
Melus
Szegedi lány

És végül Tigrislilijom akinek ugyan nincs blogja, de a blogon keresztül alakult ki a barátságunk.


5 megjegyzés:

hohla írta...

Köszönöm szépen a közbeszerzési! Van egy nagyon érdekes blog!

Melus írta...

hjajj köszönöm nagyon nagyon:)
a holnapi nap be is teszem:)

Tigrislilijom írta...

Jaj, köszönöm, ezt magamra vettem:-)
Üdvözlettel: Tigris(tűz)lilijom :-)))

Skorpiocska írta...

Bocsi az elírást már javítottam:-)

M.I.Eszter írta...

Kedves Skorpiócska!

Én vissza is dobtam a barátos labdát, nézz be ide:
http://eszterkezimunka.hu/blog/2009/blogbaratsag-dij/

M.I.Eszter

U.I. nem várom el, hogy még egyszer bejegyezd. :D