2009. február 17., kedd

Ami a múlt hétről elmaradt.

Mivel a múlt héten megfázással viaskodtam így nem is igen volt kedvem semmit írni. Pedig lett volna mit.
Először is elkezdtem egy bonbonos doboz hímzését.



Élvezem nagyon a hímzést mert igaz rengeteg fémszálas fonallal van varrva és még gyöngyök is kerülnek rá de már most is olyan szépen csillog.



Megérkezett a megrendelt készletem is ami reményeim szerint egy táska elejét fogja díszíteni.Az kord anyagot már rég megvettem, most már csak rajtam múlik mikor lesz belőle táska.



És végül, megajándékoztak egy könyvjelző mintával melyet olyan régóta keresek.


Mivel itthon nem találtam olyan anyagot amin jól mutatott így azt is beszereztem. Két oldalt hardingerezve van , még sose készítettem ilyet így lehet hogy kihagyom, de az is lehet hogy veszek egy nagy levegőt és kipróbálom nekem hogy sikerül. Mindent el kell kezdeni egyszer!

7 megjegyzés:

Melus írta...

ejj ha ez igen:)
tényleg nem tétélenkedtél:)
nagyon guszta abonbon:)
bár gondolom jobb ha nem próbálkozom a megevésével:)

Tigrislilijom írta...

De jól néz ki! Ámulok és bámulok :-)

xszemesbolt írta...

szia!
nagyon tetszik a bonbonosdoboz!! A dobozt hogy fogod kivitelezni??? Kartonból???
Amúgy nem semmi milyen "termékeny" vagy. csak lesek... :)
remélem a legújabb kristályokban is hamarosn gyönyörködhetek.
judit

Skorpiocska írta...

Igen a dobozt kartonból gondoltam amit bársony anyaggal gondoltam, hogy beborítom .

Tigrislilijom írta...

Nem tennéd fel a készítési folyamat lépéseit is? Kicsit nehézkes elgondolnom, hogyan csinálod :-)) ilyennel még sosem próbálkoztam.

xszemesbolt írta...

ja-ja csatlakozom tigrisliliomhoz: szeretnénk majd kérni egy részletes bemutatót hogyan is készül az a dobozka. :) hátha egyszer... bár asszem én ehhez topa vagyok. :)

belinda írta...

Növekedik a bonbonod,és most már a római lányt is látom :)