2009. január 5., hétfő

Elkezdődött egy új év

Néha teszek fogadalmat néha nem.Idén nem tettem ezt legalább biztos betartom.
Igaz ez teljesen nem igaz így mert azért az megfogalmazódott bennem, hogy idén inkább olyan dolgokat készítek ami megmarad Nekünk. Persze az első munkám amit idén elkezdtem egy Magasságmérő amit majd elajándékozok.



Terveim is vannak a 2009-es évre. Igazából nem konkrét minta idén szeretnék növényeket hímezni.
Húsvétra egy terítőt ehhez az anyag és a minta is megvan. Az ajtóra egy szalagos bannert.
Pár darab párnát mert abból tévézés közbe mindig vita van hogy nincs elég.
Nyárra a kerti asztalra gyümölcsös terítőt, hozzáillő párnákkal.
Konyhába egy teafilter tartót.
Egy táskát is szeretnék varrni Magamnak.
Szeretnék készíteni egy utazós kézimunka tárolót, mivel sokat utazok és közben hímezni szoktam könnyebb legyen a fonalak, tűk, ollók, minta tárolása. Ezt delfin mintásra tervezem.
És persze a páromnak ígért hajót is idén el kéne készítenem.
Ahogy így végig olvasom nem fogok unatkozni idén sem.
Emellett egy-két új technikát is szeretnék elsajátítani. Láttam a neten strasszkővel készített képeket melyet én is megpróbálok és remélem idén rájövök hogy is kell bánni a süthető gyurmával mert idáig nem sikerült.

2 megjegyzés:

katha írta...

Szia :o))
Én is mindíg azt tervezem, h magunknak hímzek, aztán.... :o))
Remélem sikerülnek a terveid!!
Puszillak
Katha

pjutko írta...

Szia! Köszi, hogy megkerestél! A táncos mintákból azt megkaptam, amelyik a csoportos táncos. Nekem meg pont az kéne, ahol egyedül táncol a csajszi. Tudsz esetleg segíteni?