2008. november 24., hétfő

Újra itt vagyok

Rég volt a legutolsó bejegyzésem, de nagyon túl vállaltam magam és talán most kezdem behozni a lemaradásomat.
Persze ez nem csak rajtam múlt hogy így elúsztam,de igazából semmi sem jött össze.
Az elején kezdjem. Szent Imre napok voltak az iskolában. 2 jelmezt kellett készítenem. Az egyik szerzetes, a másik ugri-bugri bolha. Semmi gond lepedőt festünk barnára aztán megvarrjuk. Először nem figyeltem és barna helyett bordó festéket vettem, persze ezt már csak akkor vettem észre mikor bekevertem a festéket. Akkor gyors anyag keresés és festés.

Nem sűrűn festek anyagot de a szín amilyen lett tetszik.
Persze aztán sikerült barnára is festenem anyagot, de ekkor a varrógépem romlott el.
Még jó, hogy a barátnőm ilyenkor kéznél van és van varrógépje is.
Végül is sikerült megvarrnom mindkét jelmezt igaz a bolha jelmezhez Pestre kellett utaznom anyagot vennem.
A jelmezekről külön nem készült kép de egy csoportképet azért felteszek az elsősökről.



Sajnos az egyik kutyánkat is el kellett altatni, de már egy fél éve tudjuk hogy gyógyíthatatlan beteg és a hideg közeledtével egyre nagyobb fájdalmai lesznek. Szerencsére a fiukat nem viselte meg annyira az elvesztése mert már régóta nem lehetett vele játszani simogatni mert fájt az egész háta. 9 évig volt velünk.

Nincsenek megjegyzések: