2008. október 14., kedd

Jelenlegi hímzésem.

A gyermekeim egyházi iskolába járnak, mely a Szent Imre nevet viseli. November elején Imre napi bált rendeznek, melynek a bevétele az iskola pénzét gyarapítja. Én idén egy hímzet órát készítek a tombolára.

Már a hétvégén elkezdtem a hímzését, de nem siettem vele mert sok szín árnyalat még hiányzott melyet a neten rendeltem meg az óra szerkezettel együtt. Tegnap meg is érkezett a rendelésem így most már készülhet a mű.


A banner akasztó és a fonal se mind az órához kell.
Az akasztó majd jó lesz valamihez, a fonal amit még rendeltem a páromnak lesz karácsonyi ajándék. Beleszeretett egy hajós képbe amit szeretnék karácsonyra elkészíteni neki. Még mikor és hogyan varrom azt még nem tudom mert, úgy kell hímezni, hogy se ő, se a fiúk ne lássák mert akkor kifecsegik.

3 megjegyzés:

pjutko írta...

Jó ötlet ez az óra! Meg szabad kérdezni, honnan rendelted az óra szerkezetet? Gondolkodom egy órán én is.
(Most találtam Nina által a blogodra:o)

Skorpiocska írta...

Szia Pjutko!
Az óraszerkezetet a neten rendeltem.
http://xszemesbolt.kontornet.hu/kategoria/egyeb_kellekek.html
És 500 Ft. Az ára.

pjutko írta...

Köszönöm a válaszod, aztán hajrá a blogolással, majd meglátogatlak többször!:o)