2008. október 21., kedd

Hétfői bevásárlás


Budapesten volt intézni valóm, így meglátogattam egy-két boltot.
Ilyenkor előre eltervezem hova megyek és mit veszek, persze ez sosem úgy alakul.
A neten találtam egy nagykert ahol faóra lapot árulnak. Sajnos pont nem lehet kapni, de ha már ott voltam alaposan szétnéztem.
A következő kellemetlenség ott ért hogy a pénztárnál kiderült hogy kiskereskedők csak a neten keresztül vásárolhatnak, de azért rugalmasak voltak és mégis eltudtam hozni a kincseket amiket vettem.
Betervezett másik kézimunka bolt igaz kicsit drága de nagyon jó minőségű áruk van és ha épp nem kapható náluk meghozzák, nem baj ha mondjuk 2 hét múlva jársz arra újra elraktározzák. Itt legalább szerencsém is volt mert akciót tartottak így 25% kedvezmény volt és két ajándékot is kaptam.
A halványzöld hímző anyagot már húsvétra gondolva vettem. Már látom magam előtt a fehér, sárga színekkel kombinált mintát.
A kötelet a párom kapta mert ő modellezik és ilyennek mindig örül.
A fehér festéket a fiam kérte mert a kreativitásban ő sem marad le. Jön majd az őszi szünet így lesz mit csinálnunk.

Nincsenek megjegyzések: