2008. október 14., kedd

Amire büszke vagyok

Ha tehettem mindig elmegyek képzőművészeti, népművészeti kézimunka kiállításokra. Persze csak mint bámészkodó.Ha tehetik a fiúk is eljönnek velem és nem kényszerből mert ők is szeretik nézni a szépet. Mindig biztattak én is vigyem el a munkáimat. Végül rászántam magam és Vácra elvittem pár képet.
Sajnos pont erre a kiállításra nem tudtunk elmenni egyéb elfoglaltság miatt, ezért annál nagyobb volt a meglepetés mikor mentem a képekért, hogy az egyik képem díjazott lett.

Talán annak köszönhető ez az elismerés, hogy egy olyan képet vittem aminek a mintája sok ember számára ismeretlen volt. Mindig is zavart egy kiállításon ha többször feltűnt ugyan az a minta.
Ezt a képet nem is kiállításra szántam , hanem már karácsonyi ajándéknak. Mert már arra is készülők. Tőlünk már megszokták, hogy saját kezűleg készült ajándékot kapnak.








A Percy sincs nálunk, azt még májusba az óvodai ballagásra a fiam barátja kapta és most csak kölcsön kértük hogy a Thomassal együtt elvihessem, mert a fiam ragaszkodott hozzá hogy a Thomason képet is vigyem a kiállításra.

















Nagy örömömre még egy kézimunka készletet is kaptam ajándékba.

Nincsenek megjegyzések: